Оголошення Всі оголошення

Обласне методичне об’єднання викладачів іноземних мов у Луцькому базовому медичному коледжі

   «Зовсім недавно вчені з Лондонського університету шляхом проведення великого статистичного та наукового дослідження прийшли до висновку, що люди, які вчать іноземні мови, мають більш гнучке і оригінальне мислення.

   Цей висновок ґрунтується на тому, що вчені науковим шляхом підтвердили прямий зв’язок між активністю «сірої речовини» і знанням кількох мов.

   Дослідження спирається на свідчення 105 осіб, 80 з яких знали по дві мови. Також вчені довели, що люди, які вчили іноземні мови в молодості, мають більш досконалий мозок і більш глибоку і чіпку пам’ять у порівнянні з тими, хто взявся за нові мови вже будучи в зрілому віці.

   А от вивчення нової іноземної мови в старості може модернізувати мозок, поліпшити пам’ять і навіть відновити і омолодити «сіру речовину» на 15-17 років», - з такого повідомлення розпочало роботу методичне об’єднання викладачів іноземних мов ВНЗ Волинської області, яке відбулось 11 березня 2015 р. у Луцькому базовому медичному коледжі.

       Зустріч іноземних філологів проходила відповідно до такої програми:

            1. Вітальне слово дирекції (Хмелькова А.І., директор ЛБМК).

            2. Удосконалення професійної майстерності викладача іноземної мови засобами інноваційних технологій:

                        - Лексичний тренінг з навчальної дисципліни « Німецька мова ( за професійним спрямуванням)» на тему «Сечовидільна система» (Шукалович Г.О.,викладач І категорії);

                            - Діяльність гуртків іноземних мов ЛБМК (Ляшевич Т.В., викладач ІІ категорії);

                            - Синдром «емоційного вигорання» викладачів іноземних мов вищих навчальних закладів як результат хронічного професійного стресу (Пастрик Т.В., кандидат психологічних наук, викладач вищої категорії);

                           - Тренінг із профілактики «емоційного вигорання» викладачів іноземних мов (Гальчун Н.П., голова циклової комісії                                                іноземних мов, викладач вищої категорії, викладач-методист).

            3. Обговорення заходів. Обмін досвідом.

   Засідання методичного об’єднання проводила циклова комісія іноземних мов ЛБМК на чолі з її головою Гальчун Н.П.

   До присутніх з вітальним словом звернулась директор Луцького базового медичного коледжу Хмелькова А.І., яка коротко охарактеризувала основні цілі та напрямки діяльності коледжу і  роботу членів циклової комісії іноземних мов.

   При проведенні лексичного тренінгу з «Німецької мови ( за професійним спрямуванням)» викладач І категорії, Шукалович Г.О. продемонструвала присутнім різноманітні форми та методи роботи щодо засвоєння студентами ІІІ курсу спеціальності «Лікувальна справа» лексичних одиниць з теми «Сечовидільна система».

   Викладач англійської мови  ІІ категорії Ляшевич Т.В. поділилась досвідом щодо організації роботи гуртків англійської та німецької мов,  звернула увагу на те, що темою їх діяльності є «Здоровий спосіб життя як невід’ємний принцип виховання здорової української нації» та охарактеризувала основні завдання  і форми роботи на засіданнях. Викладач продемонструвала фрагменти відкритих занять гуртків на теми: «Сміх – найкращі ліки» , «Лікувальні властивості музики», теле-шоу «Як бути здоровим?»Також було повідомлено про наукові досягнення гуртківців на студентських конференціях різного рівня.

   Професія педагога належать до так званих хелперських (від англ.- допомагати), оскільки пов’язана з роботою у системі «людина - людина», тривалим спілкуванням, наданням підтримки та допомоги. У таких фахівців дуже високий ризик психічних та соматичних реакцій на напружені ситуації на роботі.

   Саме тому у ході підготовки до методоб’єднання було проведено діагностику «професійного вигорання» викладачів іноземних мов Волинської області. З результатами дослідження та суттю проблеми «емоційного вигорання» колег як результату хронічного професійного стресу ознайомила присутніх кандидат психологічних наук, викладач вищої категорії Пастрик Т.В. Крім того, доповідач провела бліц-тестування щодо стресостійкості та запропонувала практичні поради для профілактики «професійного вигорання».

   На завершення було проведено тренінг «Горіти, не згораючи» із профілактики «емоційного вигорання» викладачів іноземних мов. Викладач вищої категорії, викладач-методист Гальчун Н.П. ознайомила присутніх з методами гармонізації психофізичного стану особи на фізіологічному, емоційно-вольовому та ціннісно-смисловому рівнях. Під керівництвом тренера було виконано ряд тренінгових вправ для самовідновлення та релаксації. Також було проведено медитації «Головне-другорядне», «Сонячний дощик».

   Після виконання програми засідання відбулось обговорення проведених заходів та обмін досвідом.

   Підбила підсумки зустрічі голова обласного методичного об’єднання Фаримець М.А., яка відзначила надзвичайну важливість проблеми «емоційного вигорання» та необхідність проведення роботи щодо її профілактики і усунення наслідків, подякувала членам циклової комісії іноземних мов ЛБМК за велику підготовчу роботу та змістовно організоване засідання.

   Фаримець М.А. запропонувала видати збірник матеріалів методоб’єднання та ініціювала клопотання перед обласним управлінням освіти щодо відзначення членів циклової комісії іноземних мов ЛБМК.